boka in samtal digitalt

Nu har vi på gång att boka in lära känna samtal med våra elever i förskoleklassen. Det är många elever som ska pusslas ihop med mina arbetstider och hur gör man det enkelt?

Jag har erfarenhet av att bara få en tid och då anpassar vi oss efter den i vår familj. Men jag vet att det kan vara många som har svårt med det och kan behöva välja tid utifrån olika behov.

Nu har jag sett ut vilka tider jag kan erbjuda samtal på och sedan skapat ett bokningssystem via www.doodle.com.

Man får skapa ett konto i tjänsten för att kunna följa och koppla ihop till sin kalender.

Här kan vårdnadshavarna boka in sig på de tider som finns och endast ett fåtal brukar ha svårt att kunna välja någon av de tiderna och detta underlättar otroligt mycket mitt arbete med att boka in och ändra tider fram och tillbaka.

/Monica

Kommentera

