Att sakna SKA, systematiskt kvalitetsarbete….

Nu när jag jobbar i förskoleklass så har vi inget systematiskt kvalitetsarbete, jag är van att dokumentera arbetet i förskolan och jag saknar verkligen en struktur för att visa vårt arbete. Den kulturen har inte funnits på min skola så nu försöker jag hämta delar från förskolan och få med mina kollegor. 

Det ska bli spännande att se vad de ser i mina dokumentationer och hur jag tänker för det är så viktigt att koppla ihop arbetet mot läroplanen och fånga både egna reflektioner och elevernas reflektioner. 

/Monica 

Kommentera

