Digital miljö! 

Idag hade jag vårt tält uppe och visade det för några som var på fritids. Det var elever från åk 1 och 2 som var med mig idag. Jag hade tre elever åt gången och de var så fascinerade över dess fiskar! De provade sitta och ligga åt olika håll för att känna vad som var bäst.  

   

Jag fick en fråga tidigare om hur jag har projektorn och jag har den bara på en pall och sedan vinklar jag projektorn så det blir bra. 

  
/Monica 

One response to “Digital miljö! 

  1. Har testat det med förskolebarn,sydde av duschdraperi men höll inte så bra. Vad är det för tält du använt?

Kommentera

