Föra över film med sladd

Idag gjorde några barn film och sedan skulle jag ha över filmen till min iPad så den kan sparas och visas upp.

Då tog jag min sladd så jag kan via laddsladden föra över den film jag ville. Så snabbt och enkelt med rätt tillbehör.

IMG_1433
/Monica

2 responses to “Föra över film med sladd

  1. Pingback: Föra över film med sladd | Uppdrag: A...

  2. KArolina Sandell

    Hej
    Detta tyckte jag var intressant. Men hur gör du? Jag ser att du kopplar ihop två iPads men sedan förstår jag inte mer… Jag är jättetacksam om du har tid att berätta lite mer:) Mvh Karolina Sandell, Skoldatateket i Vetlanda

Kommentera

