Pedagogpodden – Hultsfred

Jag träffade Johan Klavins på Skolforum när jag var där och han hade lyssnat på mig tidigare i Kalmar när jag föreläste där. Han berättade och tipsade om att de har startat en podcast där de pratar om olika ämnen.

De sände från Skolforum och deras avsnitt finns att ta del av på nätet.

Det finns många bra sätt att dela med sig och jag tycktes att det är smidigt att kunna göra något annat medan man får ta del av podden. Kanske medan man promenerar eller lagar mat!

Nu måste jag spana om det finns fler bra pedagogpoddar ute i landet! Tipsa gärna i kommentarerna om ni vet någon bra pod.

/Monica

Kommentera

