Skolforum 2014

Imorgon är jag på skolforum och ska lyssna på fler duktiga föreläsare under dagen. Jag ska även se vem det är som får det fina priset Guldäpplet som även jag blev nominerad till.

Jag ska lyssna på Susanne Kjällander, Anne-Marie Körling och på Malin Hugander imorgon det ska bli väldigt intressant!

Det är mycket som verkar hända på skolforum och jag kommer även att träffa Mirvi Unge Thorsén som har förlaget Askunge. Mirvi var det som gav ut min bok Dokumentera och skapa med lärplatta förra året. Så passa på att kika förbi hennes monter, jag kanske kommer att vara där en liten stund.

IMG_1536.JPG

/Monica

Kommentera

