Äntligen i Pages

Jag har länge saknat när jag dokumenterar eller sitter på föreläsning möjligheten att direkt i pages ta ett foto eller filma. Men nu finns det med den nya uppdateringen så jag slipper öppna kameraappen för att ta en bild.

IMG_1855.PNG

Det kommer underlätta mycket för mig i mitt arbete!
En annan fördel är att det går att döpa dokumentet direkt, du behöver inte gå tillbaka till för att döpa utan kan direkt göra det.

IMG_1856.PNG
För det är så lätt att sedan hinna glömma bort det och plötsligt har man fler dokument som heter tom, tom1, tom2 osv….
Bättre att döpa dokumentet och sedan skapa mappar!

/ Monica

Kommentera

