Riktiga vykort semesterapp

Jag tycker verkligen om postens app Riktiga vykort, den laddar man hem i app store och det är en iPhone app så laddar du hem den på telefonen hittar du den direkt. Den fungerar även på iPad men för att hitta den måste man i AppStore välja iPhone appar.

20140705-103102-37862154.jpg

I appen kan du göra dina bilder till riktiga vykort. Jag hade besök av min mormor så vi passade på att ta ett fint kort med mina barn, mamma och min mormor. Detta kort blev bra så jag laddade upp det på iPaden och skickade det hem till min mamma och mormor som ett vykort. Jag har skickat dessa förut jag vet att det blir bra och nu får även de ett kort som minne eftersom de inte använder sig av bilder digitalt.

På kortet kan man skriva en hälsning och lägger in adressen sen betalar man med kontokortet så har mottagaren ett personligt vykort inom några dagar.

20140705-103505-38105871.jpg

/Monica

Kommentera

