Sommartips – ritade tecken

Jag har min fortbildning med tecken i min telefon. När jag får en stund över på en buss, ett tåg eller i en kö kan jag kika in och se dagens tecken. Där får jag en chans att lära mig nya tecken som jag kanske inte själv skulle söka efter eller börja med. Men det är viktigt att gå utanför ramen och bekvämlighetszonen för att ha en chans att lära sig mera.

20140701-091639-33399882.jpg
Så köp appen och få en chans till fortbildning!

20140701-091843-33523087.jpg

/Monica

Kommentera

