Sommarlov!!!!

Nu tar bloggen sommarlov men jag tänker att jag ska bland annat använda appen every trail på semestern & geocaching för att utforska nya platser lite mer.

Sedan kommer jag ladda för att börja jobba 75% i höst i förskoleklass. Jag kommer att gå in som resurs så nu måste jag avsluta alla projekt på min förskola och radera allt på iPaden osv. Det är verkligen få förunnat att kunna följa barnen från förskola in till förskoleklass och jag tror att det blir riktigt bra för barnen. Men jag kommer sakna förskolan och mina kollegor, tur att förskolan och skolan ligger i samma hus 🙂 så jag flyttar inte så långt!
Det blir mycket jobb nu sista veckan med att avsluta….

20140609-075415-28455638.jpg

/Monica

3 responses to “Sommarlov!!!!

  1. Och jag som tänkte komma in och önska ett inlägg, men sommarlov låter som en bra plan, det är du värd! Bra jobbat med bloggen i år! Återkommer i höst med mitt önskemål 🙂

    • Men så nyfiken jag blir, önska redan nu så hinner jag fundera 🙂

      • Jag var lite nyfiken på om du har tips på bra externa mikrofoner att spela in röst i iMovie tex. Köpte en billigare variant som nästan försämrar ljudet med mer brus osv. Google hjälpte inte 🙂

Kommentera

