Reflektioner SETT2014

Oj vilken fullspäckad dag det varit på SETT mässan idag.

Jag har hunnit lyssna flera föreläsare under dagen, Erika Kyrk Seger, Stephanie Hamilton, Johanna Kristensson, Catharina Schill & Henrik Salling.

Helgen kommer gå åt till att titta igenom alla anteckningar som jag skrev sålla alla tankar och reflektera. Sedan är det stora arbetat kvar med att hur och vad för vi vidare detta till kollegorna???? För detta får och ska inte fastna inne i mitt huvud!!

Jag tycker att det är underbart att sitta på en föreläsning och när det kommer upp en ny sida så lyfter de flesta upp sin iPad eller mobiltelefon för att fota. Jag är fascinerad varje gång!

Jag har fått prova på tysta föreläsningar där vi sitter med hörlurar på för att höra på föreläsaren. Oj så spännande att få det direkt till sig, vissa gånger blev det dock lite ljud som kom in ändå utifrån eller salen bredvid men det var så lite så det påverkar inte helheten.

Jag har i år vågat mer, vågat stanna till le, säga hej! Våga presentera mig och vara stolt över mitt jobb, min blogg och bok, det är en stor utveckling! Men vad viktigt det är just med ett leende eller en kommentar!! Jag har träffat massvis med intressanta personer och fått mycket energi med mig. Det blir mer om föreläsningarna en annan dag nu jag ska jag intervjuas av kollegan till hennes PIM4. Undra vad det blir om…..
Sedan väntar ännu middag och mingel….

/Monica

Kommentera

