Imotion HD ännu mer fortsättning…

Ja undra borde nu börja fundera på ändra rubrik på inläggen om iMotion HD , det börjar bli tokigt, undra vad jag ska skriva nästa gång för rubrik om jag ska fortsätta så här….

Ja men i alla fall så snabbade jag upp filmen lite i iMotion HD, sen förra var 1 bild/sekund, ja det vart lite långtråkigt men nu snabbade jag upp den till jag tror att det är 5bilder/sekund wow så bra det blir!
Men samtidigt är den andra ett bra komplement för att varva ner och verkligen hinna se olika rörelser hos växterna!!!

Vilken tycker ni blev bäst?

Kommentera

