Imotion HD fortsättning

Nu har vi haft en iPad med appen imotion HD igång sedan förra veckan.
Vi planterade flera olika i samma låda, men när jag satte igång fototagningen tänkte jag inte mig för. Så på den sidan där jag satte iPaden hände det ingenting medan ärtorna på andra sidan började växa, men det kom inte med på film. Men på fredagen satte vi igång projektet och på måndag kika jag , bytte sida och startade om fotograferingen. Nu gick det mycket bättre! Det fick vara till på onsdag då sparade jag ner filmen efter att ha tagit bort de svarta bilderna som blev på natten och det blev en bra film att börja med.

Filmen mailade vi hem till gruppen som planterat så de skulle kunna se den hemma och följa eftersom flera var lediga på sportlovet. Nu ska det bli spännande att följa och se vad det blir för frågor nu när de fått möjlighet att se filmen hemma.

/Monica

Kommentera

