Inspiration, mässor!

Nu börjar det vara många olika mässor på gång runt om, just nu är det BETT i London, sedan kommer det i stockholm att ordnas SETT- dagarna. Jag hade chans att åka dit förra året och mina inlägg om den resan finns här! Vore underbart att få åka tillbaka och kunna skriva en kategori SETT 2014.

Jag fick även träffa Erika Olsson på förskolearenan och hon ordnar i vår en ny dag för förskolan i mars.

Jag såg att Sundsvall ordnar egen dag, MITT lärande, med mycket inspiration nu i februari.

Det finns många fler dagar som ordnas runt om i landet så håll utkik.

/Monica

Kommentera

