Stolt över kollegorna!

Jag har så bra kollegor på mitt jobb!
Jag sa att det vore bra om vi själva kan filma luciatåget för att titta på med barnen med projektorn.

Jag var nöjd om de hade filmat eftersom jag själv inte hann vara med på förskolans luciafirande och dagen efter var jag ledig. Men så hade dom nappat på min idé och dagen efter tittat på filmen tillsammans! Barnen fick ett tillfälle för reflektion tillsammans och tänk vad roligt att få se sitt uppträdande tillsammans med kompisarna.
Såå roligt att höra!

Nu har vi dessutom en film att titta på nästa år om vi har nya barn som är nyfiken på hur vårt luciafirande brukar vara. Det är dessutom väldigt bra att ha om något barn behöver förberedas innan en aktivitet.

Tack till er mina duktiga kollegor!!!

/Monica

Kommentera

