En liten spark igång

Ja ibland behöver jag sparkas igång även jag. I veckan hade de utbildning om iPad i förskolan och några tittade igenom bloggen för att hitta något intressant. Hoppas dom hittade bra tankar och tips här. Men vad jag fick höra var att det inte var någon meny i sidan när man kikar på iPaden och det har jag vetat hela tiden och tänkt att det ska jag ändra. Men det var inte högt på prioritetslistan, men nu när jag direkt fick kommentar om det så tog jag mig tiden att ordna det. Så tack för en liten spark, det behövdes för att jag skulle ordna det. Nu kommer ni åt alla kategorier och inlägg oavsett vad man surfar på (tror jag). Det ska ju vara enkelt att hitta igen saker. Ett tips är att söka om ni letar något speciellt!

20131122-173429.jpg

Har ni fler tips på förbättring så skriv en kommentar!

/Monica

Kommentera

