Vad är pedagogisk dokumentation för dig?

Jag är väldigt nyfiken av mig och intresserad av att få nya infallsvinklar och perspektiv så därför slänger jag ut en fråga här till er alla som läser bloggen.

Jag undrar Vad är pedagogisk dokumentation för dig? 

Skriv ditt svar kortfattat med 140 tecken i mentimeter som jag har skapat genom att gå in på http://www.vot.rs och skriv in koden 56 29 86 för att skriva ditt svar. När du skrivit in ditt svar tryck på submit answer.

Jag kommer att lägga upp dessa svar nästa vecka här så vi alla kan ta del av varandras tankar! Spännande att testa så dela med er av era tankar!

Annars går det att scanna QR koden med en QR app för att komma direkt till frågan och svara!

qr blogg

 

/Monica

Kommentera

