Idag är jag i Växjö!

Idag är jag inbjuden till Växjö för att prata om hur jag arbetar med Dokumentation på förskolan och inspirera om sagor, skapande och film med iPad. Det är ju två saker som jag verkligen tycker är roliga och spännande. 

 

Har du varit på någon av mina föreläsningar idag så lämna gärna en kommentar med feedback och gärna om ni fick med er något till er verksamhet. 

Vill du inte att det ska bli offentligt det du skriver i kommentaren så skriv det så publicerar jag inte den, utan använder den för mig. 

 

/Monica 

4 responses to “Idag är jag i Växjö!

  1. En mycket trevlig dag i Växjö, med inspirerande föreläsningar. Kanonbra med konkreta tips på användbara appar.

  2. Tack för två givande föreläsningar i Växjö. Konkreta tips som gör det lätt att våga pröva själv på förskolan.

Kommentera

