Tack för mig!

Jag inser hur snabbt det svänger här. Från inlägget om ”kul att vara tillbaka efter sommaruppehåll”, till detta inlägg.

Jag har mycket på gång nu, både privat och på jobbet. Har jag i och för sig länge haft men det känns som att jag behöver prioritera lite. Det jag gör vill jag göra fullt ut. Fokusera. Bloggen får därför kliva åt sidan för min del. Kommer dock gästblogga ibland och ändå troget följa Monicas inlägg. Tack Monica för att du gav mig chansen att skriva här, har gett mig otroligt mycket i utvecklandet av mina tankar om iPads i förskolan!

Denna Monica som numer även kan titulera sig författare! Jag har läst och kritiskt granskat utkast av boken och kan varmt rekommendera den. Den är kopplad till förskolans läroplan både i text och innehåll och innehåller, enligt mig, bra tips och tankar både för dig som är nybörjare på dokumentation och skapande via iPaden och för dig som kommit lite längre. Kolla in den här!

Ja men då ses vi i gästblogginlägg framöver då, tack för nu!

/Maria

Kommentera

