E-böcker från bibliotek till iPaden

Jag gillar verkligen när det är enkelt och tillgängligt nu. Jag såg ett tips om en bok så jag gick in på bibliotekets hemsida och kikade om den fanns att låna och det fanns den som e-bok! Jag kunde logga in och läsa den direkt! Vilken fantastisk service vi har nu och jag började kika runt och upptäckte flera bra böcker som jag vill läsa. Nu finns det dock en begränsning så jag får vänta någon dag innan jag kan ladda hem nya att läsa så jag får läsa ”Jakten på demokrati i förskolan” av Gabriella Ekelund igen!

20130616-200933.jpg

/Monica

Kommentera

