Tack! Dokumentation från förskolan

Vart så glad när jag öppnade mailen och hade fått mail från sonens förskola! Det var en dokumentation från deras experiment som jag fick ta del av. Jenny, förskolläraren, gav oss mer att samtala om hemma och vid hämtning på förskolan. Både sonen och kompisarna vart stolta att kunna berätta och eftersom jag hade lite insyn i vad de gjort kunde jag fråga lite mera.

Nu när det bara är jag som hämtar och lämnar på förskolan så betyder ett sådant mail extra mycket för sonens pappa, att få en chans att ta del av verksamheten och barnens vardag. Nu frågade han om experimentet vid middagen där även mormor var med och han kunde förklara för hela familjen deras experiment.

20130428-213151.jpg

Kommentera

