SETT- dagarna 2013

Imorgon startar en konferens i Stockholm där kommer jag vara hela onsdag och hela torsdag! Kommer bli roligt att få lyssna på massa olika föreläsare två hela dagar! Jag kommer lyssna på många föreläsare mot förskolan så får ni höra efteråt lite intryck och inspiration som jag fått!
Väska är packad och programmet utskrivet, övertryckt och markerat ut några favoriter så nu är jag laddad. Det svåra var och få översikt över alla program som är i utställarnas montrar, vill ju ha ut då mycket dom möjligt av resa.

20130416-180744.jpg
Undra när jag ska hinna äta under dagen? Krockar i schemat, vad väljer man då?

Spännande!

/Monica

Kommentera

