SETT dagarna 2013

jag har fått äran att åka till Stockholm och gå på SETT dagarna.SETT står för ”Scandinavian Educational Technology Transformation” och handlar om teknik i förskola och skola. Så inspirerande att få ta del av föreläsningar och höra hur andra arbetar med teknik.
Vad ska jag hinna med, vad erbjuds?
Ja nu måste jag ta och studera programmet noga så jag inte missar något!
blogg

Några av föreläsarna:

Erika Kyrk Seger, från Göteborg

Tobias Gyllensvärd, från Nacka

Ulla-Karin Lundgren Öhman, från Piteå

Markus Bergenord, Sölve Lagercrantz & Liselotte Mariette Olsson

Eva-Li Littorin och Pelle Mårtenson

Lena Gällhagen

Micke Kring

Säkert någon fler nu måste jag se hur jag ska lägga upp det jag vill ha ut så mycket som möjligt. Går det att klona sig?

Har ni tips på vad jag inte får missa? Vad ska ni gå på?

”• personalen kontinuerligt får den kompetensutveckling som krävs för att de professionellt ska kunna utföra sina uppgifter.” Lpfö98 rev 10

/Monica

 

 

One response to “SETT dagarna 2013

  1. Hej, Kul och mycket bra blogg. Vi jobbar med digitalaläromedel och finns på SETT Dagarna.
    Välkomna till F:02 och till Min Skolbok. / Andreas

Kommentera

