Många besökare och webbsända föreläsningar

Vad spännande det var nu när jag såg att över 7000 besök har det varit på bloggen. Vad roligt att kunna dela med sig och tipsa andra. Jag tycker att det är spännande med alla möjligheter som finns med internet och att kunna hitta tips och trix snabbt.
Jag har idag via Lärarförbundets hemsida fått ta del av en föreläsning om kollegialt lärande genom coachning. Spännande och hon kunde sätta ord på många av mina tankar jag har haft en tid. Det är precis så jag vill arbeta och nu får jag söka mer information och kunskap om det sättet att arbeta. Det är så viktigt att man inte bara har enskilda föreläsningar utan att man följer upp arbetet och coachar.
Kika in på Janna Scheéles blogg!

Håll utkik nu för nu jobbar jag på några inlägg ned instruktionsfilmer om iMovie som kommer i veckan på bloggen.

/Monica

Kommentera

