JulklAPP

Här kommer en klapp från mig! min sida till min Pim 5 uppgift. Det är en sida för pedagoger om dokumentation med Ipad i förskolan.
Jag blev klar och godkänd på min uppgift i nivå 5 i PIM.

Här har ni våra inlägg om puppet PALs kika in under julen och skapa lite med barn och barnbarn.

Tips på böcker? Låna från biblioteket! Kolla här hur du gör.

Tisdagskossans inlägg finns här

Vill du skippa Kalle i år kika in instruktionsfilmer

Kolla in inlägg om iMovie.

Inlägg om art maker.

En riktigt god jul och gott nytt år önskar vi er!

/Monica och Maria

4 responses to “JulklAPP

  1. Eva Jämting Lundh

    Tack Monica och Maria och god jul tiller båda!

  2. Marie Abrahamsson

    Tack för Er julklapp och God Fortsättning. Kommer att delge er sida för kollegerna på min förskolan. Ni gör den så bra!!!!

Kommentera

