Kamera tips!

Jag hittade ett tips som jag inte hade någon aning om! När man tar bilder med kameran på Ipad/iphone så kan du ta foto genom att trycka på volymknappen också. Det gör att du kan hålla i ipad/iphone stadigare och få bättre bilder!
Nu måste jag ju göra om min instruktionsfilm för det är väldigt bra att känna till den funktionen.
Tur att andra delar med sig för jag har haft min ipad nu i snart ett år så det finns saker att lära sig ännu.
/Monica

3 responses to “Kamera tips!

  1. Eva Jämting Lundj

    Måste testa direkt!

  2. Hej! Jag heter Sol och bor och jobbar med utveckling av sago-appar och pedagogiska appar för barn i Östersund, vore roligt med ett möte där ni kanske kan delge vad ni har för behov i förskolan. Maila mig gärna!
    Jag bjuder gärna på fika!

  3. Pingback: iPad i Östersund | Macilane

Kommentera

