hur gör jag skärminspelningar?

jag har hittar ett program som speglar allt som sker på Ipaden på dataskärmen det enda du behöver är att ladda hem Airserver, det finns en trailversion som man kan använda i 7 dagar så är man effektiv hinner man med en hel del inspelningar men man blir fast för det är enkelt att använda.

Kika in på airserver!
airserver

Sen lärde jag mig på Pim.skolverket.se att använda Screenr för skärminspelningen.

;

/monica

;

One response to “hur gör jag skärminspelningar?

  1. Hej. Kanonkul att du har kommit igång med detta ! Ska följa dig på vägen och din blogg ligger nu även ute på twitter 🙂 Sharing is caring !
    Ett annat skärminspelningsprogram som jag tycker fungerar bra är http://www.screencast-o-matic.com/, finns både som basic och pro

Kommentera

